Bedrijfsjurist GR H10 Inkoopbureau

Gemeente Zoetermeer Bachelor - HBO 36 uur

Omschrijving

Heb jij het in je om je te ontwikkelen tot een professionele en seniore bedrijfsjurist met een focus op contractmanagement en contractering in het jeugdhulpdomein? Dan geven we je daar bij H10 alle ruimte voor, terwijl je tegelijk hoge kwaliteit jeugdzorg bevordert voor maar liefst tien gemeenten!

Sinds de oprichting in 2015 beheert de Gemeenschappelijke Regeling H10 Inkoopbureau voor tien gemeenten in de regio Zuid-Holland West de portefeuille met gecontracteerde zorgaanbieders voor jeugdhulp. Het gaat om één van de grootste regios van Nederland. Binnen het diverse team met 18 collegas vorm je als één van de contractmanagers de ruggengraat van onze dienstverlening aan de gemeenten. Je werkt aan goede relaties met de aanbieders en met de afnemers, met als uitgangspunt: samenwerken waar het kan, interveniëren waar het moet. Je houdt de marktontwikkelingen in de gaten, onderhandelt met aanbieders en bent scherp op het naleven van de contracten. Onder andere door deel te nemen aan projecten help je mee om onze dienstverlening te professionaliseren. Zo ontwikkelen we ons tot een kenniscentrum waar ervaren contractmanagers uitgroeien tot scherpe accountmanagers en tegelijk tot inhoudelijk sterke adviseurs. Alles bij elkaar een veelomvattende baan, waar je jouw inkoop- en contractervaring kunt uitbouwen en verenigen met het zorgen voor een cruciale maatschappelijke voorziening.

Functie eisen

Jij kent het klappen van de zweep als het gaat om de juridische aspecten op het gebied van het inkopen en contractmanagement binnen het sociaal domein en de Jeugdhulp in het bijzonder. Daarnaast ben je een sterke en open persoonlijkheid met een scherp analytisch vermogen en goede communicatieve eigenschappen. Onderhandelen zit je in het bloed en je weet hoe het werkt in politiek-bestuurlijke organisaties. Verder neem je mee:

  • Afgeronde opleiding Nederlands Recht
  • Specialisatie contracten- en Aanbestedingsrecht en/of Bestuursrecht
  • kennis van de bekostigingssystematiek in de zorgsector
  • ervaring op het gebied van Europees aanbesteden en/of zorginkoop

Je komt terecht op een afdeling waar een zeer levendige sfeer heerst en waar iedereen keihard en met veel plezier en enthousiasme werkt. Als jij je verantwoordelijkheid neemt en je committeert aan je opdracht, krijg je daar zelfstandigheid, vertrouwen en groei voor terug. Ook kun je rekenen op:

  • een salaris afhankelijk van uw genoten opleiding en ervaring behoort plaatsing in schaal 11 (maximaal 4.859) of schaal 12 (maximaal 5.438) per maand bij een volledige werkweek
  • prima arbeidsvoorwaarden, zoals een ABP-pensioen, een tegemoetkoming in je ziektekosten en een reiskostenvergoeding
  • overige arbeidsvoorwaarden die je zelf kunt vormgeven, zoals extra verlof of opleidingen
  • een aanstelling voor één jaar die we daarna graag omzetten in een vast dienstverband

Arbeidsvoorwaarden

Organisatie
Gemeente Zoetermeer
Min. Salaris
€4022 bruto per maand
Max. Salaris
€5520 bruto per maand
Salarisomschrijving
Standplaats
Zoetermeer
Maximum aantal uren per week
36

Bijzonderheden

Competentieprofiel
Klik hier voor het competentieprofiel.

Functieprofiel
De gemeente Zoetermeer werkt met generieke functiebeschrijvingen. Klik hier voor het profiel van de generieke functie.

Over de werkgever

Gemeente Zoetermeer

De tien gemeenten in de regio Haaglanden hebben het besluit genomen om een aantal taken in een gezamenlijke uitvoeringsorganisatie te beleggen. Het gaat daarbij tenminste om de uitvoering van de inkoop van specialistische jeugdhulp en zintuigelijk gehandicaptenzorg. De uitvoeringsorganisatie zal dit doen in opdracht van de gemeenten. De voorbereidingen voor en de besluitvorming ten aanzien van dit inkoopbureau zijn erop gericht om de nieuwe organisatie per 30 september 2014 formeel van start te laten gaan. Vanaf deze periode zijn er nog drie maanden om de organisatie ingewerkt te hebben en verbeteringen door te voeren om vanaf 1 januari 2015 klaar te zijn voor de nieuwe taken. De voorbereidingen worden door de kwartiermaker uitgevoerd, de dagelijkse leiding van het inkoopbureau komt in handen van een directeur inkoopbureau.

Inkoopbureau H10

De tien gemeenten in de regio Haaglanden hebben het besluit genomen om een aantal taken in een gezamenlijke uitvoeringsorganisatie te beleggen. Het gaat daarbij tenminste om de uitvoering van de inkoop van specialistische jeugdhulp en zintuigelijk gehandicaptenzorg. De uitvoeringsorganisatie zal dit doen in opdracht van de gemeenten. De voorbereidingen voor en de besluitvorming ten aanzien van dit inkoopbureau zijn erop gericht om de nieuwe organisatie per 30 september 2014 formeel van start te laten gaan. Vanaf deze periode zijn er nog drie maanden om de organisatie ingewerkt te hebben en verbeteringen door te voeren om vanaf 1 januari 2015 klaar te zijn voor de nieuwe taken. De voorbereidingen worden door de kwartiermaker uitgevoerd, de dagelijkse leiding van het inkoopbureau komt in handen van een directeur inkoopbureau.

Solliciteren?

De opdrachtgever heeft ervoor gekozen om je door te verwijzen naar een andere website waar je een sollicitatieformulier kan invullen.

Direct solliciteren

Tip een collega

Meer weten?

Heb je vragen en/of opmerkingen over deze vacature? Neem dan contact op via:

bart.van.eijck@h10inkoop.nl