Controller Sociaal Domein | 36 uur

Werken in Haaglanden Bachelor - HBO 36 uur

Omschrijving

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk
  • Als business controller binnen het sociaal domein geef jij met de managementinformatie een beeld van vertrouwen!
  • Je bent in staat om financiële informatie te vertalen naar managementinformatie.
  • Je inventariseert de risico’s, signaleert trends en zet deze om naar adviezen voor het management.
  • Je bouwt en onderhoudt netwerken binnen de gemeente, waaronder met financiën, beleid en administratie.
  • Je krijgt ruimte om te verbeteren en om vernieuwingen door te voeren om een nog efficiëntere bedrijfsvoering te creëren.

Je komt terecht in het team met een 10-tal directe medewerkers (Werk & Inkomen, Participatie, Jeugd en WMO) dat ondersteuning biedt aan het team dienstverlening. Jij ondersteunt de directeur dienstverlening en de teamleiders met relevante rapportages en draagt zorgt voor een soepele Planning & Control cyclus. Dit team bestaat uit een goede mix van medewerkers met veel ervaring, enthousiasme en een gedrevenheid tot verbetering. Spreekt dit jou aan? solliciteer dan nu als controller bij de bedrijfsvoering sociaal domein!


Welkom in Midden-Delfland!
Ben jij een veelbelovend talent of heb je je strepen inmiddels verdiend? Zolang jij met kennis en toewijding jouw vak uitoefent én onze liefde deelt voor Midden-Delfland, ben je welkom bij ons.

  • voor de planning en control cyclus van het sociale domein
  • Je maakt alle relevante management-rapportages voor het sociale domein
  • Je zorgt voor aansluiting tussen de administraties en financiën
  • Je zorgt voor een soepele lopende bedrijfsvoering
  • Je vertegenwoordigt de afdeling in verschillende regionale bedrijfsvoering overleggen, en draagt zorg voor goede terugkoppeling binnen de gemeentelijke organisatie

Functie eisen

Wat vragen we van je?

  • Je hebt HBO werk en denkniveau
  • Je hebt ervaring in bedrijfsvoering en P&C cyclussen
  • Je bent financieel onderlegd
  • Duidelijk en helder rapporteren is voor jou een vanzelfsprekendheid
  • Je vindt het een uitdaging om planmatig te werken

Je handelt vakkundig, toont oprechte belangstelling en zorgt ervoor dat de ander zich geholpen voelt. We juichen toe dat jij verder denkt dan de grenzen van je vakgebied. Aandacht en kwaliteit zijn daarbij jouw sleutelwoorden.

Wat kun je van ons verwachten?

Wij bieden je een jaarcontract met uitzicht op een vast contract. Heb jij jezelf al bewezen in een soortgelijke functie bij een gemeente? Dan bieden wij je een vast contract aan.

  • Je salaris is maximaal € 4.671,- bruto per maand (max schaal 10, 36 uur per week).
  • Individueel keuzebudget van ruim 17% van je salaris;
  • Je kunt doorgroeien naar een volgende loonschaal;
  • Flexibele werktijden geven je de mogelijkheid werk en privé goed op elkaar af te stemmen;
  • Ben je ambitieus of ‘gewoon’ nog niet uitgeleerd? Wij juichen het toe als jij je verder wilt ontwikkelen;

Over je nieuwe team

Je werkt binnen de afdeling Samenleving en Dienstverlening in het team bedrijfsvoering Sociaal Domein. Je tien directe collega’s weten van aanpakken. De sfeer is informeel maar van aanpakken zijn we niet vies.


Meer weten over Midden-Delfland?

Blader door ons Welkom in Midden-Delfland boekje [link: www.middendelfland.nl/kennismaking] en verwonder je over onze prachtige plek tussen de steden. Bekijk via dezelfde link ons filmpje met streekondernemers en voel hun passie voor onze Cittaslow. En kijk voor meer informatie over onze organisatie, onze arbeidsvoorwaarden en de sollicitatieprocedure op www.middendelfland.nl/vacatures.


Zo solliciteer je!

Enthousiast, na het lezen van onze vacature? Mail voor 17 oktober 2022 naar ControllerSD@middendelfland.nl


Informatie

Misschien heb je nog wat vragen over de functie of de sollicitatieprocedure. Aarzel niet te bellen of stuur een e-mail.

  • Voor meer informatie over de functie kun je terecht bij Frank Sampers, teamleider team bedrijfsvoering Sociaal Domein. Hij is bereikbaar via telefoonnummer 015 - 3804111 en e-mailadres fsampers@middendelfland.nl.
  • Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Ilze Groenewegen P&O adviseur. Zij is bereikbaar via telefoonnummer 06 820 58 116.

We stellen het niet op prijs als andere bedrijven op deze advertentie reageren om hun diensten aan te bieden.

= = = = =

Arbeidsvoorwaarden

Organisatie
Werken in Haaglanden
Standplaats
Schipluiden

Over de werkgever

Werken in Haaglanden

Solliciteren?

Onze samen­werkings­partner heeft ervoor gekozen om je door te verwijzen naar een andere website waar je een sollicitatie­formulier kan invullen.

Direct solliciteren

Tip een collega