Inspecteur Bouwen

Werkorganisatie Duivenvoorde Bachelor - HBO 36 uur

Omschrijving

Als Inspecteur bouwen zet jij jouw kennis en kunde in om te controleren of er gebouwd wordt zoals beschreven staat in de vergunning. Jij ziet namelijk toe op de kwaliteit en de veiligheid van de werkzaamheden en het gebruik van gebouwen en terreinen. Hierbij zoek jij graag de samenwerking op met bewoners, bedrijven en collegas. Je denkt graag mee in kansen en mogelijkheden. Daarbij kan het ook voorkomen dat je handhavend op moet treden.

De Werkorganisatie is een organisatie in ontwikkeling. Voor het team Veiligheid, Toezicht en handhaving heeft onder meer de invoering van de Omgevingswet gevolgen voor de werkwijzen. Je denkt mee over de veranderende werkwijzen en werkt samen met je collega’s mee aan de ontwikkeling van het team.

Functie eisen

Wie ben jij?
Jouw werkervaring, professionalisme en goede kennis van de verschillende aspecten van het bouw- en woningtoezicht maken dat jij bij jouw collegas wordt gewaardeerd als gesprekspartner. Naast de competenties, samenwerken, kwaliteitsgerichtheid en besluitvaardigheid blijkt uit jouw profiel ook dat jij beschikt over een afgeronde HBO opleiding Bouwkunde of Civiele techniek. Minimaal 3 jaar werkervaring. Bij voorkeur als Inspecteur bouwen binnen de overheid. Je beschikt over een diploma ambtenaar bouw- en woningtoezicht I.

Als wij straks met jou in gesprek gaan wordt duidelijk, dat jij ideeën en meningen op heldere, begrijpelijke en correcte wijze overbrengt. Veranderingen en vernieuwing ondersteunt en je aanpast aan een veranderende omgeving, verantwoordelijkheden en werkwijzen. Je beschikt over de humor en het relativeringsvermogen die je soms nodig hebt om de hectiek van het moment een plek te geven.

Ons aanbod
Je krijgt een functie voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband voor onbepaalde tijd bij goed en volledig functioneren. Het salaris is, afhankelijk van je opleiding en ervaring, bedraagt maximaal 3.805,00 bruto per maand (salarisschaal 9) op basis van 36 uren per week, exclusief 17,05% Individueel Keuzebudget.

Daarnaast hebben wij onder meer de volgende secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Het Individueel Keuzebudget (IKB). Dit is een vrij besteedbaar budget. Je kunt zelf beslissen wanneer je dit budget (gedeeltelijk) wilt laten uitbetalen en hebt tevens de mogelijkheid om verlof te kopen en te verkopen.
  • Opname in het ABP-pensioenfonds.
  • Een collectiviteitskorting op de ziektekostenpremie (bij verzekeraars aangesloten bij de zorgverzekering gemeente) en een tegemoetkoming in de premiekosten van 168,- per jaar.
  • Een sportbijdrage van 300,- bruto per jaar.
  • Flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden.
  • Gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden voor medewerkers. We vinden het belangrijk dat onze medewerkers zichzelf kunnen ontwikkelen. Dit stimuleren wij door middel van opleidingsmogelijkheden, doorgroeimogelijkheden en workshops via onze interne opleidingstool Studio Duivenvoorde.
  • Binnendienst medewerkers ontvangen standaard een hybride laptop plus smartphone in bruikleen, waarbij voor de smartphone gekozen kan worden uit verschillende typen van Apple of Samsung.

Contact
Voor meer informatie over de functie en de procedure kun je contact opnemen met de heer Roubos, teamleider a.i. Veiligheid, Toezicht en Handhaving via telefoonnummer 06 27405437.

Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Stuur dan je gemotiveerde reactie met CV via het onderstaande sollicitatieformulier ter attentie van de heer J.W. Roubos, teamleider a.i. Veiligheid, Toezicht en Handhaving. Vermeld in je brief het vacaturenummer 19-002. Je sollicitatie ontvangen wij graag uiterlijk op 19 februari 2019.

Arbeidsvoorwaarden

Organisatie
Werkorganisatie Duivenvoorde
Min. Salaris
€2591 bruto per maand
Max. Salaris
€3805 bruto per maand
Salarisomschrijving

Het salaris bedraagt maximaal € 3805,- bruto per maand op basis van 36 uur per week.

Standplaats
Wassenaar
Contractduur
tijdelijk met uitzicht op vast dienstverband
Maximum aantal uren per week
36

Over de werkgever

Werkorganisatie Duivenvoorde

Werkorganisatie Duivenvoorde werkt voor twee gemeenten: Voorschoten en Wassenaar. Opgericht in 2013 zijn wij een jonge organisatie met een oude herkomst. De organisatie heeft een prettige en informele werksfeer en er zijn volop ontwikkelingskansen en doorgroeimogelijkheden. Wij zoeken ondernemende en resultaatgerichte mensen die hun ervaring, creativiteit en talent willen inzetten in de Werkorganisatie.

Publiekszaken

De afdeling Publiekszaken (PU) vormt de ingang en toegang voor onze inwoners, bedrijven en instellingen tot diverse overheidsdiensten en omvat circa 100 medewerkers. De afdeling PU bestaat uit vijf teams, te weten het team Klant Contact Centrum, het team Vergunningen, het team Post & Archief, het team Basisregistraties en het team Veiligheid, Toezicht en Handhaving. Het team Veiligheid, Toezicht en Handhaving zet zich in op het gebied van openbare orde en veiligheid, crisisbeheersing, bouwtoezicht en toezicht openbare ruimte.

Solliciteren?

De opdrachtgever heeft ervoor gekozen om je door te verwijzen naar een andere website waar je een sollicitatieformulier kan invullen.

Direct solliciteren

Tip een collega

Meer weten?

Heb je vragen en/of opmerkingen over deze vacature? Neem dan contact op via:

vacatures@wodv.nl