Junior servicedesk medewerker

Gemeente Westland MBO 36 uur

Omschrijving

De Servicedesk is onderdeel van taakveld Informatisering & Automatisering binnen de 1ste lijn waar zo veel mogelijk klantvragen direct worden afgehandeld. Deze collega’s zijn het visitekaartje van het cluster Bedrijfsvoering. Klantgerichtheid en kwaliteit zijn belangrijke waarden voor het team. En door integraal te werken willen we dat onze klanten zich geholpen voelen: door een gevoel van vertrouwen te geven, oplossingsgericht mee te denken en proactief te handelen.

Als Servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers die IT-problemen ervaren. Denk hierbij aan problemen met software, documenten, printers of mobiele apparaten. Je registreert en prioriteert de incidenten in een Service Management Systeem (TOPdesk). In eerste instantie probeer je het incident zelf op te lossen. Als dat niet lukt dan zet je de melding door naar een van je collega’s waarbij je de gebruiker informeert over de voortgang. Je zorgt er te allen tijde voor dat de eindgebruiker zo snel mogelijk weer zorgeloos aan de slag kan. Je wordt ingezet om telefonisch, on-site of aan de balie aan de slag te gaan.

Als Junior Servicedeskmedewerker:

  • beantwoord je de telefoon en registreer je binnenkomende incidenten
  • geef je instructies in begrijpelijke taal aan de eindgebruikers bij incidenten en problemen
  • bewaak je de voortgang van het afhandelen van incidenten en wijzigingen
  • voer je (standaard) wijzigingen en aanvragen uit voor verschillende gebruikers
  • Houdt je ‘best practice oplossingen’ bij voor incidenten in een kennis database.

Functie eisen

Heb jij passie voor IT? Ben jij klantgericht en haal jij voldoening uit het ondersteunen van eindgebruikers? Kan jij als geen ander een issue opspeuren en vervolgens oplossen? Dan ben jij de junior servicedesk medewerker voor Gemeente Westland.

Ook beschik je over:
  • Een Mbo-opleiding ICT
  • ITIL-certificering
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • voldoende beheersing van de Engelse taal
  • goede communicatieve vaardigheden
  • rijbewijs B
  • ervaring met Active Directory, Exchange, Office (365), Windows 10, TOPdesk is een pré
  • Stage ervering op een servicedesk is een pré

Arbeidsvoorwaarden

Organisatie
Gemeente Westland
Min. Salaris
€2010 bruto per maand
Max. Salaris
€3301 bruto per maand
Standplaats
Naaldwijk
Contractduur
één jaar
Maximum aantal uren per week
36

Overige arbeidsvoorwaarden

  • Een salaris van maximaal €3.301,00 bruto per maand (bij 36 uur).
  • Een individueel keuzebudget van 17,05% met o.a. de mogelijkheid tot koop van vakantie-uren en aanschaf van een fiets.
  • Flexibele werktijden die passen bij eigentijds werken.
  • Mogelijkheid tot thuiswerken.
  • Laptop en mobiele telefoon van de zaak.
  • Een pensioenregeling via het ABP en een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een reiskostenvergoeding en een werkgeversbijdrage in de kosten van de zorgverzekering.
  • Goede faciliteiten op het gebied van opleiding (waaronder de Westland Academie).
Het betreft een functie voor 36 uur per week voor de periode van 1 jaar. Bij goed functioneren is er na 1 jaar uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.

Bijzonderheden

Als je interesse hebt in deze functie voor 36 uur, solliciteer dan vóór 17 augustus 2022.
Meer weten? Neem contact op met Hans Berding (teammanager): bel 06-51438189 of stuur een bericht via WhatsApp.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Over de werkgever

Gemeente Westland

Gemeente Westland. De Glazen Stad. Dankzij de meest innovatieve agri-sector ter wereld zijn we de vijfde economie van Nederland. Met meer dan 110.000 inwoners die hier wonen, werken, leren en recreëren. In een omgeving die snel verandert, zoeken we steeds opnieuw naar een nieuwe balans. Een balans tussen een groeiende economie en leefbaarheid. Tussen bereikbaarheid en een gezond leefmilieu. En tussen investeren in nieuwe ontwikkelingen en zorgen voor mensen die het moeilijk hebben.

Als je werkt bij gemeente Westland bouw je mee aan onze gemeentelijke organisatie en aan de groei van dit unieke gebied. De uitdagingen zijn groot. De kansen om te groeien ook.

Solliciteren?

Onze samen­werkings­partner heeft ervoor gekozen om je door te verwijzen naar een andere website waar je een sollicitatie­formulier kan invullen.

Direct solliciteren

Tip een collega

Meer weten?

Heb je vragen en/of opmerkingen over deze vacature? Neem dan contact op via:

jmesker@gemeentewestland.nl