Managementondersteuner

Gemeente Pijnacker-Nootdorp MBO - 4 16 uur

Omschrijving

Je werkt bij de Directiestaf, waar je samen met drie collega’s de bestuursondersteuning verzorgt. Met elkaar zorg je voor continuïteit van de werkzaamheden voor management en bestuur. Je werkzaamheden bestaan onder meer uit het ondersteunen bij het bestuurlijk besluitvormingsproces, bij het proces rond de behandeling van raadsvragen en bij strategische projecten en overige secretariële en administratieve ondersteuning waaronder het notuleren van vergaderingen.

Functie eisen

Je hebt een afgeronde opleiding op MBO-4 niveau in de richting van of aangevuld met een secretariële opleiding. Je hebt ervaring en bij voorkeur in een gemeentelijke organisatie. Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift en beschikt over ervaring met notuleren. Je bent digitaal vaardig, in ieder geval met Office 365. Je bent integer en accuraat en beschikt over politiek-bestuurlijke sensitiviteit. Je werkt op dinsdag en donderdag maar bent wel flexibel beschikbaar.

Arbeidsvoorwaarden

Organisatie
Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Min. Salaris
€1818 bruto per maand
Max. Salaris
€2986 bruto per maand
Salarisomschrijving

Afhankelijk van opleiding en ervaring bieden wij je, naast uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, een salaris van maximaal € 2.986,--bruto per maand (schaal 7) bij een 36-urige werkweek en een individueel keuzebudget van 17,05% van je salaris.  Onze gemeente kent ook een aantal aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, onder meer een Persoonlijk Gezondheidsbudget en flexibele werktijden. Je wordt aangesteld voor de duur van een jaar wat na een goede beoordeling wordt omgezet in een vast dienstverband.

Standplaats
Pijnacker
Contractduur
1 jaar
Maximum aantal uren per week
16

Overige arbeidsvoorwaarden

Binnen de Gemeente Pijnacker-Nootdorp zijn personele regelingen van toepassing waar je als medewerker onder bepaalde voorwaarden aan kunt deelnemen. Zo is er een Persoonlijk Gezondheids Budget dat je kunt besteden aan producten en diensten op het gebied van welzijn en gezondheid. Er is een goede reiskostenregeling voor woon-werkverkeer. Je kunt gebruik maken van individuele verzekeringen met een collectiviteitskorting, gebruik maken van een gedeeltelijk betaalde ouderschapsverlofregeling en je hebt een individueel keuzebudget. En de gemeente Pijnacker-Nootdorp heeft het keurmerk "Beste Werkgever".

Bijzonderheden

De eerste gesprekken zijn gepland op 1, 7 en 8 februari 2019.

Over de werkgever

Gemeente Pijnacker-Nootdorp

Over de organisatie

De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 330 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd, wat blijkt uit ons ‘Beste Werkgever’-keurmerk, en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

Directiestaf

De Directiestaf van de gemeente Pijnacker-Nootdorp bestaat uit vijftien mensen en ondersteunt de directie met de volgende kerntaken: bestuurs- en managementondersteuning, concerncontrol, strategische advisering en programmamanagement. 

Meer weten?

Heb je vragen en/of opmerkingen over deze vacature? Neem dan contact op via:

w.bouwmeester@pijnacker-nootdorp.nl