Medewerker Binnendienst

Gemeente Delft Bachelor - HBO

Omschrijving

Werken voor Delft

Functieomschrijving

Je rol

Voor het cluster Ruimte en Economie, afdeling Vastgoed & Facilitair zoeken wij per direct een Medewerker Binnendienst voor 36 uur per week.

De medewerker Binnendienst werkt op operationeel niveau. De medewerker Binnendienst levert (administratieve en proces) ondersteuning aan de Accountmanagers. Hij/zij beheert het CRM systeem en is verantwoordelijk voor het beheren en bewerken van gegevens en het genereren van informatie. De medewerker Binnendienst is verantwoordelijk voor het beheer van de (keten)processen en procedures binnen Accountmanagement en de afstemming hiervan met/op processen en procedures binnen de gemeentelijke organisatie. Hij/zij is eerste aanspreekpunt voor interne en externe belanghebbenden.

De volgende resultaatgebieden zijn te onderscheiden:

  • Informatievoorziening
  • Administratie
  • Ondersteuning communicatie en informatievoorziening
  • Ondersteuning en uitvoering administratieve processen
  • Procesbewaking en afstemming

Deze werkzaamheden vragen om een nauwkeurig integer persoon die goed zelfstandig kan werken. Je bent proactief en werkt nauw samen met je collega’s. Je ontzorgt gevraagd en ongevraagd de accountmanagers bedrijven.

Je werkplek

In de Afdeling Vastgoed & Facilitair bevinden zich alle juridische, economische en technische vastgoed- en facilitaire specialisten binnen de gemeentelijke organisatie. De afdeling is verantwoordelijk voor nagenoeg al het gemeentelijk vastgoed en het professioneel beheren ervan. Daarnaast geeft de afdeling zowel intern als extern advies op het gebied van vastgoed en gebiedsontwikkelingen.

Binnen deze afdeling zijn tevens de accountmanagers bedrijven werkzaam. Zij zijn samen met de medewerker Binnendienst aan zet om te streven naar excellente dienstverlening aan bedrijven. Het behouden van de zittende bedrijven en het binden van en zacht laten landen van nieuwe bedrijven in Delft staat daarbij voorop.

Actuele grote opgaven voor de komende jaren zijn Duurzaamheid, Mobiliteit en het tot stand brengen (in samenwerking met marktpartijen) van gebiedsontwikkelingen (woningbouwopgave van 15.000 woningen en 10.000 nieuwe banen in de periode tot 2040). In dat kader is de verbetering van de dienstverlening aan bedrijven een belangrijk speerpunt. De accountmanagers bedrijven zijn daarvoor de vooruitgeschoven pionnen.

Functie-eisen

Wij zoeken een medewerker binnendienst accountmanagement bedrijven met:

  • HBO werk- en denkniveau ;
  • 2- 5 jaar relevante werkervaring ;
  • Kennis van en ervaring met procesonderhoud en procesverbetering, CRM of een soortgelijk klantbeheersysteem. Inclusief het maken van selecties en het doen van analyses op basis van gegevens uit CRM ;
  • Goede communicatieve vaardigheden, Integer en neemt verantwoordelijkheid ,administratieve processen en het werken met rapportages ;
  • Analytisch vermogen (probleemanalyse), Kwaliteitsgerichtheid, werkt nauwkeurig en kan goed samenwerken .

Arbeidsvoorwaarden

Ons aanbod

Je salaris is afhankelijk van je leeftijd, opleiding en ervaring en kan oplopen tot € 3.929 bruto per maand maximaal schaal 9 bij een volledige werkweek (36 uur) De gemeente Delft biedt zeer goede arbeidsvoorwaarden, zoals o.a. flexibele werktijden, thuiswerkmogelijkheden, gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof en de mogelijkheid van het aan- en verkopen van verlof.

Meer informatie of direct solliciteren

Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met de heer Klaas Mast, afdelingshoofd Vastgoed & Facilitair bij de gemeente Delft (tel.nr 06- 53932014, e-mail kmast@delft.nl).

Interesse? Reageer uiterlijk 11 december door het uploaden van je motiveringsbrief en CV via de “solliciteren” button rechtsboven. De sollicitatiegesprekken zijn in de week van 16 december.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Werken voor de stad die zich steeds opnieuw uitvindt

De gemeentelijke organisatie van Delft is compact, maar heeft te maken met alle ontwikkelingen die ook in de grootste steden van Nederland een rol spelen. Ontwikkelingen die vragen om een voortvarende en vernieuwende aanpak. Wij zoeken ambitieuze, initiatiefrijke professionals.

De jongste oude stad van Nederland

Delft, een stad van contrasten. Tot ver in het buitenland beroemd om de prachtige, historische binnenstad (en om Delfts blauw). Maar ook om innovatieve kenniscentra als de TU, TNO en Deltares. Een stad van monumenten en experimenteren. Delft heeft een rijke historie én is, mede door tienduizenden studenten, jong gebleven. De jongste oude stad van Nederland. Vernieuwing is al eeuwenlang onderdeel van het DNA van Delft. Ook vandaag kijkt de stad reikhalzend uit naar morgen. Het bepaalt de agenda van het bestuur en de gemeentelijke organisaties. Spraakmakende infrastructurele projecten, sociale en bestuurlijke vernieuwing. De organisatie omarmt nieuwe inzichten en creatieve oplossingen.

Salaris
schaal 9

Functie eisen

Carrièreniveau: Midcareer (ervaren)
Opleiding: HBO

Arbeidsvoorwaarden

Organisatie
Gemeente Delft
Min. Salaris
€3929 bruto per maand
Max. Salaris
€3929 bruto per maand
Standplaats
Delft

Over de werkgever

Gemeente Delft

Werken aan een stad die zich steeds opnieuw uitvindt.
Al sinds we stadsrechten kregen in 1246 zijn we continu in beweging. Hier werd het beroemde Delfts blauw uitgevonden, bouwde Antonie van Leeuwenhoek een microscoop en vernieuwde Johannes Vermeer de schilderkunst. We zijn de stad van de TU, van DSM en van IKEA. Van studenten en carrièremakers. Van Delvenaren en Delftenaren. In ons stadskantoor werkt een vernieuwende netwerkorganisatie aan de stad van morgen. Wil jij meewerken aan het Delft van de toekomst?

Solliciteren?

De opdrachtgever heeft ervoor gekozen om je door te verwijzen naar een andere website waar je een sollicitatieformulier kan invullen.

Direct solliciteren

Tip een collega