Medewerker KCC

Gemeente Westland VMBO / MAVO / LBO 24 uur

Omschrijving

24-32 uur

Informatie
Je bent het visitekaartje van de gemeente en het eerste aanspreekpunt voor de burger, zowel aan de balie als aan de telefoon. Je geeft de burger een welkom gevoel. Je levert telefonisch informatie aan bewoners, bezoekers, bedrijven en instellingen en je verzorgt de aanvragen van onder andere paspoorten en rijbewijzen en de verwerking ervan aan de balie.

Functie eisen

Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een callcenteromgeving zodat je zelfstandig kunt werken. De basis van gesprekvoering heb jij onder de knie. Je bent representatief en stressbestendig, daarnaast heb je relativeringsvermogen en weet jezelf goed te verwoorden. Klantgerichtheid en accuratesse zijn voor jou vanzelfsprekend.

Arbeidsvoorwaarden

Organisatie
Gemeente Westland
Min. Salaris
€1818 bruto per maand
Max. Salaris
€2986 bruto per maand
Standplaats
Naaldwijk
Maximum aantal uren per week
32

Overige arbeidsvoorwaarden

Wij bieden je een informele en collegiale werksfeer en flexibele werktijden die passen bij eigentijds werken. De gemeente Westland heeft een goede pensioenregeling en kent een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden met faciliteiten op het gebied van opleiding (waaronder de Westlandse School) en het individueel keuzebudget met o.a. de mogelijkheid tot koop van vakantie-uren en aanschaf van een fiets. Bij gebleken geschiktheid kan het salaris oplopen tot € 2.986,00 bruto per maand bij een dienstverband van 36 uur. Vooralsnog betreft dit een functie tussen de 24 en 32 uur per week voor de periode van 1 jaar (met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd).

Bijzonderheden

Wil je meer informatie, neem dan contact op met Danielle Benes teammanager Frontoffice Burgerzaken en KCC via telefoonnummer 06-30076920.

Interesse in deze functie, solliciteer dan voor 22 januari 2019.

De eerste gesprekken zijn gepland op 25 januari 2019.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Over de werkgever

Gemeente Westland

Bouw mee met de gemeente Westland. De gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is de gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt de gemeente Westland haar inwoner ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente. Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!

De organisatie
Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever, die continu in ontwikkeling is. We zijn een actieve werkorganisatie met een prettige, informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. We sturen op resultaten en het tonen van eigen initiatief wordt gewaardeerd. Gemeente Westland is onderverdeeld in vier clusters: Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering, met daarnaast een unit Concern control en eenheid Bureau gemeentesecretaris.

Cluster Dienstverlening
De collega's die werkzaam zijn binnen dit cluster verstrekken informatie en leveren de individuele gemeentelijke diensten aan inwoners en organisaties. Het cluster bestaat nu uit 7 teams en maakt de komende tijd de omslag naar een procesgerichte manier van organiseren. Zo streven we naar een dienstverlening die past bij de huidige tijd waarbij de behoefte van inwoners en organisaties centraal staat. Wil je iets voor de maatschappij betekenen, dan is dit cluster zeker iets voor jou.

Team Klant Contactcentrum
Naast de gemeentelijke website zijn wij van het Klant Contactcentrum (KCC) de centrale toegang van de gemeente voor inwoners, bedrijven en instellingen die informatie of een product/dienst willen verkrijgen. Wij zijn verantwoordelijk voor het eerstelijns klantencontact voor balie, telefonie, post, email en medeverantwoordelijk voor de goede afhandeling van internetvragen. Ook de eerste beantwoording van vragen op het gebied van zorg, welzijn, jeugdhulp en werk en inkomen ligt bij ons. Ben je dienstverlenend dan pas je wellicht goed bij ons.

Solliciteren?

De opdrachtgever heeft ervoor gekozen om je door te verwijzen naar een andere website waar je een sollicitatieformulier kan invullen.

Direct solliciteren

Tip een collega

Meer weten?

Heb je vragen en/of opmerkingen over deze vacature? Neem dan contact op via:

wervingselectie@Gemeentewestland.nl