medewerker Klantcontactcentrum (telefonie/webcare)

Gemeente Leidschendam-Voorburg MBO - 3 32 uur

Omschrijving

Gemeente Leidschendam-Voorburg is een ambitieuze organisatie met ca. 650 medewerkers. Onze ambitie is om de Beste gemeentelijke Dienstverlener van Nederland te zijn. Als organisatie doen wij er alles aan om onze medewerkers hier optimaal in te faciliteren. Zo geven we vorm aan Het Nieuwe Werken: slimmer, efficiënter en effectiever werken, gebruik makend van nieuwe technologieën. Ons hypermoderne kantoor biedt alle mogelijkheden om optimaal te flexwerken (flexibel, tijd- en plaats onafhankelijk). Dit creëert nieuwe vormen van samenwerking, meer eigen verantwoordelijkheid; eigen creativiteit en oplossingsgerichtheid. Ook zoeken wij bewust de verbinding met elkaar. Dit alles doen we onder het motto: Vertrouwen, Verbinden en Verantwoordelijkheid.

Informatie
Als medewerker Klantcontactcentrum (KCC) ben je verantwoordelijk voor het communiceren met klanten via diverse communicatiekanalen. Zowel via telefonie, e-mail, onze website en social media (en in de toekomst via chat en andere nieuwe media) sta je klanten op een vriendelijke en professionele wijze te woord en bevorder je een snelle en duidelijke vraagstelling. Je bent inhoudelijk goed op de hoogte van datgene wat er binnen de gemeente speelt en je kunt onze inwoners ook inhoudelijk een stap verder helpen. Voor een juiste registratie van het klantcontact en het juist beantwoorden van een vraag gebruik je diverse digitale systemen, zoals het telefoonsysteem, het klantbegeleidingssysteem, het klantcontactsysteem, de kennisbank en diverse andere backoffice-applicaties waarbij je zorgt dat bestaande kennis goed gebruikt wordt en het klantcontact accuraat wordt geregistreerd.

Functie eisen

Je communiceert moeiteloos met klanten en bent in het bezit van uitstekende sociale vaardigheden. Je vindt het prettig in teamverband te werken en je kunt goed feedback ontvangen en geven. Maar het belangrijkste is: jij bent pas tevreden als jouw klant tevreden is, dienstverlening zit in je bloed. Verder ben je integer en nauwkeurig en je weet op een juiste wijze om te gaan met conflictsituaties.

Wat wij van je vragen
  • Je hebt minimaal twee jaar aantoonbare werkervaring met klantcontact binnen de gemeente in de afgelopen vier jaar;
  • Je hebt minimaal MBO werk -en denkniveau;
  • Je bent flexibel inzetbaar en niet gebonden aan vaste werktijden;
  • Je hebt aantoonbare administratieve werkervaring en met het werken met klantcontactsystemen.

Arbeidsvoorwaarden

Organisatie
Gemeente Leidschendam-Voorburg
Min. Salaris
€1818 bruto per maand
Max. Salaris
€2729 bruto per maand
Standplaats
Leidschendam
Maximum aantal uren per week
36

Overige arbeidsvoorwaarden

Het betreft een tijdelijke functie van 1 jaar. Je salaris bedraagt, afhankelijk van je opleiding en ervaring, maximaal bruto € 2.729,- per maand (salarisschaal 6) bij een 36-urige werkweek. Het betreft een functie van 32-36 uur. Daarnaast kun je rekenen op aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, goede persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden en studiefaciliteiten, een flexibele werktijdenregeling, een iPhone en iPad of laptop (MTC) in bruikleen, een individueel keuzebudget en een collectieve ziektekostenverzekering. De vacature kan ook parttime ingevuld worden, met in ieder geval bezetting op maandag, dinsdag en vrijdag.

Bijzonderheden

Voor meer informatie over deze functie en de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Janey Zweekhorst, HR- adviseur, via telefoon 070-3009227. Je kunt solliciteren tot dinsdag 23 april 2019.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Over de werkgever

Gemeente Leidschendam-Voorburg

Het Klant Contact Centrum (KCC) vormt voor de inwoners, bedrijven en instellingen van de gemeente Leidschendam-Voorburg de toegang tot de producten van de overheid. De kernwoorden voor KCC zijn klantgericht, betrouwbaar en transparant. Binnen het KCC werken wij volgens het principe van hostmanship: wij behandelen de klant zoals de klant graag behandeld wil worden en wij werken aan een mensgerichte dienstverlening. De afdeling KCC bestaat uit 4 teams namelijk, Eerstelijns dienstverlening, Vergunningen, Basisregistraties en Kwaliteit en Organisatie. Het team Eerstelijns dienstverlening verzorgt taken in de directe dienstverlening aan de burgers van gemeente Leidschendam-Voorburg.

Solliciteren?

De opdrachtgever heeft ervoor gekozen om je door te verwijzen naar een andere website waar je een sollicitatieformulier kan invullen.

Direct solliciteren

Tip een collega

Meer weten?

Heb je vragen en/of opmerkingen over deze vacature? Neem dan contact op via:

psa@leidschendam-voorburg.nl