Medewerker operationele ondersteuning

Hoogheemraadschap van Delfland MBO 24 - 36 uur

Omschrijving

Als medewerker operationele ondersteuning zorg jij ervoor dat de 3 afdelingsmanagers en je collega’s van de afdelingen Facilitaire Zaken, ICT en Informatiemanagement en Gegevensbeheer hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Denk hierbij aan agendabeheer, het plannen van vergaderingen, notuleren van overleggen en verwerken van de post binnen deze afdelingen. Verder ondersteun je het inkoopproces van de afdeling. Je legt zaken vast in het financiële systeem en verzorgt correspondentie. Al met al ben je ondersteunend aan alle processen binnen deze 3 afdelingen.

Functie eisen

Als medewerker operationele ondersteuning weet je van aanpakken! Je bent goed in staat je eigen werkzaamheden in te plannen en gegevens administratief te kunnen verwerken. Je bent communicatief sterk, zowel in woord als geschrift. Daarnaast bent je accuraat, oplossingsgerichtheid, heb je een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en
Verder neem je het volgende mee:
  • Je beschikt over minimaal een afgeronde Mbo 3 opleiding.
  • Je hebt 1 of meerdere jaren ervaring in een ondersteunende functie.

Arbeidsvoorwaarden

Organisatie
Hoogheemraadschap van Delfland
Min. Salaris
€2565 bruto per maand
Max. Salaris
€3336 bruto per maand
Standplaats
Delft
Maximum aantal uren per week
36

Overige arbeidsvoorwaarden

  • Deze functie is ingedeeld in schaal 7 van de CAO Waterschappen en heeft een maximumsalaris van € 3.336,- bruto per maand.
  • Het betreft een functie voor 24 tot 36 uur per week. De uren zijn flexibel in te delen.
  • Een tijdelijk dienstverband van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband
  • Wij werken hybride: zo kun je werken vanuit huis of vanuit onze prachtige locatie in hartje Delft!
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB) ter waarde van 21% van het salaris. Dit budget geeft jou de vrijheid om zelf te beslissen of je extra verlof wil kopen, een studie wil financieren of bijvoorbeeld je basissalaris maandelijks aan wil vullen.
  • Wij investeren in jouw ontwikkeling met een persoonlijk opleidingsbudget van € 6.000, - welke je kan besteden gedurende een periode van 5 jaar.
  • Een eenmalig thuiswerkbudget van € 850,- voor het inrichten van je thuiswerkplek en een dagelijkse thuiswerkvergoeding van € 3,-.

Bijzonderheden

Solliciteren kan tot uiterlijk 7 oktober 2022 via de sollicitatiebutton. Stuur ons je motivatiebrief en CV. Na sluitingsdatum kun je van ons een reactie op je sollicitatie verwachten. De eerste gesprekken vinden plaats op 17 oktober 2022

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met de heer Alwin Hoekstra, afdelingsmanager Facilitaire Zaken via telefoonnummer (06) 24 99 19 06.

Over de werkgever

Hoogheemraadschap van Delfland

Het Hoogheemraadschap van Delfland heeft een belangrijke maatschappelijke taak te vervullen. Wij zorgen voor droge voeten, stevige dijken en schoon en voldoende water. Ons hoogheemraadschap bestaat al meer dan 733 jaar, maar we zijn allesbehalve ouderwets. We lopen graag voorop bij maatschappelijke thema's zoals klimaatadaptatie, duurzaamheid en circulariteit.

Je voert de werkzaamheden uit vanuit de afdeling Facilitaire Zaken en Managementondersteuning.
De afdeling Facilitaire Zaken bestaat uit circa 30 enthousiaste medewerkers die samen de interne faciliteiten voor de gehele organisatie verzorgen, het Oud Archief beheren en het gebouwenbeheer uitvoeren voor de diverse kantoorpanden en dienstwoningen.
Per 1 september 2022 is het team van Managementondersteuners toegevoegd aan deze afdelingen, waardoor de dienstverlening voor de interne organisatie centraal staat.

Solliciteren?

Onze samen­werkings­partner heeft ervoor gekozen om je door te verwijzen naar een andere website waar je een sollicitatie­formulier kan invullen.

Direct solliciteren

Tip een collega

Meer weten?

Heb je vragen en/of opmerkingen over deze vacature? Neem dan contact op via:

ilubach@hhdelfland.nl