Projectassistent

Gemeente Pijnacker-Nootdorp MBO 24 uur

Omschrijving

In deze functie bied je administratieve ondersteuning aan de projectmanagers, projectleiders en het management van de afdeling. Deze ondersteuning betekent onder andere dat je vergaderingen voorbereid en notuleert, presentaties uitwerkt en informatiebijeenkomsten organiseert.

Functie eisen

We zoeken iemand met minimaal een afgeronde MBO-opleiding, bij voorkeur in de richting van Managementassistent, en enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie. Daarnaast verwachten we dat je proactief bent, gestructureerd kan werken, servicegericht bent, flexibel en goed in teamverband kan werken.

Arbeidsvoorwaarden

Organisatie
Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Max. Salaris
€3114 bruto per maand
Salarisomschrijving

Afhankelijk van je opleiding en je ervaring is je salaris maximaal € 3114,- bruto per maand op basis van 36 uur werken per week (schaal 7 van de gemeentelijke salaristabel januari2020). Daar bovenop ontvang je een individueel keuzebudget van 17,05% van je brutosalaris en een tegemoetkoming in de kosten van zorgverzekering van maximaal € 296,- bruto per jaar. Je
bouwt pensioen op bij ABP waarbij de werkgever het grootste deel van de premie
betaalt. Ook heeft onze gemeente een aantal aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.

Standplaats
Pijnacker
Contractduur
1 jaar
Maximum aantal uren per week
24

Overige arbeidsvoorwaarden

Binnen de Gemeente Pijnacker-Nootdorp zijn personele regelingen van toepassing waar je als medewerker onder bepaalde voorwaarden aan kunt deelnemen. Zo is er een Persoonlijk Gezondheids Budget dat je kunt besteden aan producten en diensten op het gebied van welzijn en gezondheid. Er is een goede reiskostenregeling voor woon-werkverkeer. Je kunt gebruik maken van individuele verzekeringen met een collectiviteitskorting, gebruik maken van een gedeeltelijk betaalde ouderschapsverlofregeling, je hebt een individueel keuzebudget, flexibele werktijden en goede mogelijkheden om thuis te werken. En de gemeente Pijnacker-Nootdorp heeft het keurmerk "Beste Werkgever".

Over de werkgever

Gemeente Pijnacker-Nootdorp

De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 360 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Collega’s voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

Ontwikkeling

Je komt te werken binnen het taakveld civiel, stedenbouw en ondersteuning van de afdeling Ontwikkeling. De afdeling bestaat daarnaast uit de taakvelden projectmanagement, grondzaken, planeconomie en de taakeenheid Economie. De afdeling is verantwoordelijk voor de realisatie van woningbouwprojecten, bedrijvenparken, maatschappelijke voorzieningen, infrastructurele projecten en natuur-en recreatiegebieden.

Meer weten?

Heb je vragen en/of opmerkingen over deze vacature? Neem dan contact op via:

r.vanloenen@pijnacker-nootdorp.nl