Servicedeskmedewerker ICT

Hoogheemraadschap van Delfland MBO 36 uur

Omschrijving

Jij voelt je als een vis in de digitale vijver. Als servicedeskmedewerker zet jij je kennis in om anderen op weg te helpen, hier word jij blij van! Jouw voornaamste taak is het ondersteunen van jouw directe collega’s op het gebied van ICT. Zo verhelp je verstoringen aan ICT-diensten/-producten, beantwoord je ICT gerelateerde vragen en voer je wijzigingen uit binnen en via het ITIL-proces waar nodig. Kortom, jij bent de eerstelijns servicedesk! Naast de dagelijkse serviceverlening ondersteun je (nieuwe) collega’s bij het in gebruik nemen van hun apparatuur. Zo kan jouw nieuwe collega goed van start gaan. Dit alles maakt jouw werk zinvol en vooral ook dankbaar!
Verder vallen onder jouw taken en verantwoordelijkheden onder andere:

  • Je registreert binnenkomende vragen, incidenten en wijzigingsverzoeken in onze servicemanagement tool;
  • Je lost binnengekomen incidenten op (eerstelijns ondersteuning) en je houdt de incidenten die zijn doorgezet naar andere oplosgroepen in de gaten;
  • Je voert restore-operaties uit;
  • Je voert wijzigingsverzoeken uit;
  • Je schrijft en beheert technische documentatie en werkinstructies;
  • Je signaleert afwijkingen in de ICT-infrastructuur en rapporteert hierover;
  • Je levert hardware uit aan de eindgebruiker en geeft instructie over het gebruik hiervan;
  • Je participeert in projectmatige werkzaamheden;
  • Je draait tegen vergoeding wachtdiensten (maximaal 1x per 5 weken gedurende een week).

Functie eisen

Als servicedeskmedewerker ICT sta je veel in contact met onze medewerkers. Je bent daarom communicatief vaardig en werkt klantgericht. Wat voor jou dagelijkse kost is kan voor de gebruiker (of jouw collega) erg ingewikkeld zijn. Je begrijpt dit en stelt je geduldig en hulpvaardig op. Je voelt je thuis in de digitale omgeving en je houdt ICT-trends en ontwikkelingen goed bij. Met jouw analytische blik verhelp je storingen direct en denk je mee over hoe we deze in de toekomst kunnen voorkomen.
Naast deze vaardigheden neem je het volgende aan kennis mee:
  • Je hebt technische kennis van hardware, systemen en softwarepakketten;
  • Je hebt kennis van de ITIL-methodiek;
  • Je hebt minimaal een relevante MBO 4 opleiding afgerond;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift.

Arbeidsvoorwaarden

Organisatie
Hoogheemraadschap van Delfland
Min. Salaris
€2565 bruto per maand
Max. Salaris
€3336 bruto per maand
Standplaats
Delft
Maximum aantal uren per week
36

Overige arbeidsvoorwaarden

  • Het betreft een fulltime aanstelling (36 uur per week) voor een jaar met, bij goed functioneren, uitzicht op een vaste aanstelling
  • Deze functie is ingedeeld in schaal 7 van de CAO Waterschappen en kent een max van € 3.336,- bruto per maand.
  • Bij Delfland werken wij Hybride: wat betekent dat veel van je werkzaamheden ook vanuit huis kunnen worden uitgevoerd of vanuit onze prachtige locatie in hartje Delft!
  • Een Individueel KeuzeBudget (IKB) ter waarde van 21% van het salaris. Dit budget geeft jou de vrijheid om zelf te beslissen of je extra verlof wil kopen, een studie wil financieren of bijvoorbeeld je basissalaris maandelijks aan wil vullen.
  • Wij investeren in jouw ontwikkeling middels een persoonlijk opleidingsbudget van € 6.000,-, dat je kan besteden binnen een periode van 5 jaar.
  • Mogelijkheid tot flexibel werken: wij vinden de werk-privé balans erg belangrijk!
  • Een eenmalig thuiswerkbudget van € 850,- voor het inrichten van je thuiswerkplek en een dagelijkse thuiswerkvergoeding van € 3,-

Bijzonderheden

Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Dave Esseveld, coördinator ICT Support (06-31645541).
Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met recruitment@hhdelfland.nl

Enthousiast?
Stuur ons dan jouw motivatiebrief en CV voor 5 oktober 2022 via onderstaande link. Zodra wij jouw sollicitatie ontvangen hebben zullen we hierop zo snel mogelijk een reactie geven.

Over de werkgever

Hoogheemraadschap van Delfland

De afdeling ICT is een team met enthousiaste medewerkers.
Als servicedeskmedewerker maak je deel uit van dé ICT-dienstverlener binnen Delfland die zorgdraagt voor het beheer van de ICT-voorzieningen van Delfland. We zorgen voor het technisch beheer van de ICT-omgeving in de breedste zin van het woord; het gecontroleerd doorvoeren van wijzigingen op de ICT-voorzieningen, het introduceren van nieuwe ICT-technologieën en een Delfland-brede ondersteunende en adviserende rol op het gebied van Informatievoorziening.

Hier ga je werken
Het Hoogheemraadschap van Delfland heeft een belangrijke maatschappelijke taak te vervullen. Wij zorgen voor droge voeten, stevige dijken en schoon en voldoende water. Wij streven naar innovatie op het gebied van watermanagement en naar nieuwe manieren van samenwerken. We lopen graag voorop bij maatschappelijke thema's zoals klimaatadaptatie, duurzaamheid en circulariteit. Samen met jou werken wij aan de toekomst!

Solliciteren?

Onze samen­werkings­partner heeft ervoor gekozen om je door te verwijzen naar een andere website waar je een sollicitatie­formulier kan invullen.

Direct solliciteren

Tip een collega

Meer weten?

Heb je vragen en/of opmerkingen over deze vacature? Neem dan contact op via:

ilubach@hhdelfland.nl