Uitvoerend medewerker Publieksplein

Gemeente Zoetermeer MBO 32 uur

Omschrijving

Dit is de rol

Afdeling Publieksplein is op zoek naar een uitvoerend medewerker Publieksplein. In deze rol ga jij je bezighouden met het verstrekken/verlenen van algemene producten/diensten aan de balie. Het voorbereiden van productaanvragen en het zorgdragen voor een optimale dienstverlening op het gebied van belastingen en Wmo, verhuur accommodaties en burgerlijke stand zowel voor interne als externe klanten, behoort eveneens tot het takenpakket.

In de (nabije) toekomst zal Burgerzaken steeds meer gaan veranderen naar de digitale omgeving. Het klassieke baliebezoek zal afnemen en burgers zullen veel meer digitaal een beroep doen op de gemeente. Als frontofficemedewerker ga je bijdragen aan deze nieuwe vorm van dienstverlening. Door de omgang met veel verschillende burgers is elke dag anders.

 

Dit zijn wij

Als afdeling Publieksplein beantwoorden wij iedere (aan)vraag via de website, telefoon, social media of aan de balie in het stadhuis. Inwoner en bedrijf staan hier centraal en worden verrast door vriendelijkheid, kwaliteit, snelheid, toegankelijkheid en betrouwbaarheid van onze dienstverlening.

In een drietal teams staat Publieksplein voor goede informatie en e-dienstverlening op www.zoetermeer.nl. Producten en diensten van de gemeente zijn digitaal waar kan, en persoonlijk waar nodig. Op deze afdeling kun je de gemeentelijke dienstverlening naar een hoger plan tillen!
Het team bestaat uit ongeveer 30 fte, bestaande uit adviseurs, specialisten, coördinatoren, medewerkers en uitvoerend medewerkers. We zorgen allemaal voor een goede sfeer en sterke onderlinge binding.

 

Functie eisen

Dit ben jij

De ideale collega kan binnen afzienbare termijn zelfstandig alle frontofficeproducten uitvoeren met veel enthousiasme en heeft een eigen draai gegeven aan de optimale vorm van dienstverlening. Hierbij hoort dat je goed kunt samenwerken, een flexibele werkhouding hebt, klantgericht en stressbestendig bent, nauwkeurig en zorgvuldig te werk gaat, een proactieve instelling hebt en representatief bent.

 

Dit neem je mee

  • MBO niveau 4 diploma met relevante werkervaring
  • Diploma basiskennis burgerzaken of de bereidheid deze opleiding te volgen
  • Stevige kennis van computersystemen
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels
  • Je bent beschikbaar voor de vrijdagavond- en zaterdagdienst

     

Arbeidsvoorwaarden

Organisatie
Gemeente Zoetermeer
Min. Salaris
€2010 bruto per maand
Max. Salaris
€3018 bruto per maand
Standplaats
Zoetermeer
Contractduur
1 jaar
Maximum aantal uren per week
32

Bijzonderheden

Competentieprofiel
Klik hier voor het competentieprofiel.

 

Functieprofiel
De gemeente Zoetermeer werkt met generieke functiebeschrijvingen. Klik hier voor het profiel van de generieke functie.

Over de werkgever

Gemeente Zoetermeer

Publieksplein

Als afdeling Publieksplein beantwoorden wij iedere (aan)vraag via de website, telefoon, social media of aan de balie in het stadhuis. Inwoner en bedrijf staan hier centraal en worden verrast door vriendelijkheid, kwaliteit, snelheid, toegankelijkheid en betrouwbaarheid van onze dienstverlening. In een drietal teams staat Publieksplein voor goede informatie en e-dienstverlening op www.zoetermeer.nl. Producten en diensten van de gemeente zijn digitaal waar kan, en persoonlijk waar nodig. Op deze afdeling kun je de gemeentelijke dienstverlening naar een hoger plan tillen!

Solliciteren?

Onze samen­werkings­partner heeft ervoor gekozen om je door te verwijzen naar een andere website waar je een sollicitatie­formulier kan invullen.

Direct solliciteren

Tip een collega